Sunday, July 17, 2011

jalan-jalan tapi tak makan angin

huhh...this activity should be good to they that don't like to walk around any park or beach or maybe take part in any adventure activity.open your laptop, make sure wireless connection is on and start blogwalking. go anywhere you like and no one will bother to disturb you in your way except the internet connection is not under your control and the owner switch off the wireless device..

huhh...melalut lagi buat kali ke berape entah dari malam tadi,sbb kebosanan tataw nak wat aper.nak keluar,rasa malas la plak.nak tengok movee dalam lappy, da khatam kot sumer movee dalam hard disk 2.(malas nak download cerita baru).

huhh...mengeluh lagi.tak baek betul la tabiat nie.tapi takder orang pun nak tegur aku bila aku mengeluh kat sini.tataw la org tanak tegur ke or segan nak tegur.manusia perlu teguran kot utk terus maju dalm kehidupan.tataw la nak dikata.

ermm...pose da dekat, persiapan diri jer yang tak berapa nak sempat dibuat.hari-hari yang berlalu masih terasa lagi ke"lara"annyer.ayah da bes khatam quran kot sebelum aku mari upm hari 2. tp aku yg masih muda nie, tataw la aper yang aku buat.asyik tido je kerjanyer. hopefully sempat la aku khatamkan atleast once in this incoming Ramadhan. tahun lepas x sempat nak habiskan, xder support kot...i'm just a powerless servant without any support from my God.

moving on.sememtara masa masih ada,kederat masih berupaya, hopefully aku dapat capai apa yang aku target.bukan susah pun.kena usaha je.bukan tak pernak buat.tapi malas yang menguasai diri. btw, ini hanyalah contengan diwaktu lapang.bukan takder kerja, tapi MALAS. MALAS selalu bergaduh dengan RAJIN, sebab RAJIN tak suka buat kerja tergesa-gesa bila kejar DEADLINE.silap haribulan, DEATH ANGEL yang menjemput sebelum sempurna tugas khalifah yang diamanahkan.

ermm..melalut lagi...tataw halatuju.wassalam

No comments:

Post a Comment